Mohd Nasir Isa's Blog

Just another WordPress.com weblog

Keputusan Muktamad

with 6 comments

15 Julai 2010 akan menjadi hari terakhir ku di Petronas.

Setelah memikirkan semasak-masaknya, maka aku telah mengambil keputusan yang muktamad dengan meninggalkan tempat kerja yang telah memberikan aku kehidupan yang memuaskan semenjak 28 tahun yang lalu.

Apa perlu lagi aku menunggu disitu? Jawapanku hanyalah satu. BERHENTI, Pencen awal atau apa sahaja perkataan yang dapat menggambarkan ketidakpuasan hati aku selama ini.

Jikalau pengurusan lama masih lagi ada, tak mungkin aku mengambil keputusan ini.

RAJA ADIL RAJA SISEMBAH, RAJA ZALIM RAJA DISANGGAH !

Written by mohdnasirisa

03/07/2010 at 5:56 pm

Posted in Petronas

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Banyakkan sabo. Setiap kejadian ade hikmahnye. Sape lagi senasib bang? Depa pun accept jugak ke?

    Tevez

    06/07/2010 at 2:09 pm

    • Sebenarnya majoriti kakitangan Petronas dah meluat dengan pengurusan. Kali ini makin ramai yang ambil CTO ini. Dan tahun depan khabarnya makin ramai yang ingin meminta kepada pihak pengurusan supaya diberikan M3 supaya mereka juga dapat imbuhan dan keluar dari Petronas, sekiranya polisi sedia ada masih dikekalkan.

      mohdnasirisa

      06/07/2010 at 4:06 pm

  2. saudara telah membuat pilihan yang tepat. ia secara tidak langsung memberi ruang kepada kakitangan lain untuk sama sama merasa serta menikmati M3. syabas diucapkan

    meng

    24/08/2010 at 10:22 pm

    • Memang tepat kerana kalau saya masih lagi berada didalam Petronas, saya akan kerugian RM80,000.00 dalam masa 6 bulan sahaja tapi sekarang saya sudah berada diluar, jadi duit itu saya sudah boleh beli rumah di Batu Caves secara cash, tanpa hutang.

      mohdnasirisa

      25/08/2010 at 3:05 pm

  3. slm, nak tnyla, kalau rating 4 dapat offer cto tak? i am rated 4 this year, sbnrnye apply for m3 sbb mmg nak kluar, but they think i deserve 4. mmg nak kluar lame so mmg tak kesah, tp nk dpt imbuhan jgkla. do u know anything kalau kes camni

    haniza

    13/03/2011 at 4:42 pm

    • Wsalam, saya xberapa pasti, mungkin di offer jugak kot CTO tu, tapi cuba u check dengan HRM, kalau ada member2 kat HRM tu…

      mohdnasirisa

      14/03/2011 at 9:35 am


Leave a Reply

